Mad med omtanke
Restauranten i Roskilde Kongres- og Idrætscenter har Det Økologiske Spisemærke i sølv. Det betyder, at 60-90 % af vores råvarer er økologiske.
Menuerne følger sæsonen, så råvarerne bruges, når de smager bedst og giver bedst mening i køkkenet. Når vi planlægger serveringen, ser vi samtidig på antal gæster, arrangementets flow og den valgte serveringsform. Det hjælper køkkenet med at ramme den rigtige mængde mad og reducere madspild - uden at gå på kompromis med hverken kvalitet eller omtanke.
Vidste du fx, at Roskilde Kongres- og Idrætscenter: